Jualan paling tinggi SF Beauty




Assalamualaikum semua.... Semoga sihat selalu hendaknya. Kami di sini ingin membuat satu pengumuman "BEST BANGATT !!" untuk semua dealer di bawah SF Beauty Subang. Dealer yang membuat pembelian tertinggi setiap bulan akan mendapat hadiah istimewa dari kami. Hadiah akan dipos atau cod bersama-sama order anda.

Untuk bulan November, catatan jualan tertinggi adalah milik Norriza dari Selangor. Hadiah telah pun sampai kepada tuan empunya badan. Tapi lupa plak nak snap sebelum pos hari tu.. Haishhh... Nak tahu apa hadiahnya? Sejadah Wangi dari Turki.. wangi sangat..

Untuk bulan December, catatan jualan tertinggi adalah milik Edayu dari Kuala Lumpur. Hadiah belum sampai kepada tuan empunya badan. Alhamdulillah sempat snap picture. Hadiah untuk jualan tertinggi bulan December adalah Set Menjahit.. selamat menjahit kak..



Untuk bulan January pula catatan jualan tertinggi adalah milik Nafiza dari Langkawi. Hadiah belum sampai pada empunya diri dan akan dipos bersama-sama dengan order nanti. Hadiah untuk bulan January adalah set pisau..cantik sangat..


Tahniah kepada yang mendapat hadiah.. Kita tunggu next month plak.. Babai u ollss..
Wassalam..

0 comments:

Post a Comment