Krim Siang SF Beauty Beracun

Assalamualaikum..

Actually i dunno where to begin.. Hmmm.. Semua orang dah baca issue yg KKM post di FB mereka pada 7 Nov 2014. Kalau yang tak baca lagi boleh tengok kat bawah ni. Saya ada paste kat sini... Tak pun korang klik je link Ni ...


FB KKM

Ini merupakan kali kedua SF Beauty ditarik no kkm oleh KKM. First time jadi pada bulan 16 May 2013. Masa tu keadaan lagi huru hara sebab SF Beauty tengah HOTT... Bertalu-talu sms and wassapp masuk. Tak terlayan kami. 7 Nov 2014 sekali lagi kes yang sama berulang. Kali ni kami lebih rilex.. tenang.. dealer-dealer kami yang pernah mengalami situasi ini juga lebih tenang and cool. I luv u all so much... Alhamdulillah..

Terima kasih kerana memahami keadaan kami.. 
Terima kasih kerana memberi kami masa..
Terima kasih kerana sentiasa menyokong kami...
Terima kasih kerana percaya kepada kami...
Terima kasih kerana susah senang bersama kami..
Terima kasih kerana sentiasa bersama kami...
Terima kasih tidak terhingga..

Kami akui No KKM yang ditarik balik merupakan No KKM (SF Protect & Perfect Day Cream : NOT130604475) yang kami gunakan sekarang. Tapi gambar yang KKM pamerkan adalah bukan yang kami edarkan sekarang. Bermaksud, SF Beauty tidak lagi menggunakan packaging tersebut. Nama dan No KKM tu dah betul. Tapi kalau korang tengok cop kat botol tu, nama lain iaitu Day Cream. Sedangkan nama yang kami gunakan sekarang adalah SF Protect & Perfect Day Cream. Kotak dan info pada kotak adalah sama. Packaging di dalamnya berbeza. Di bawah ni merupakan product yg kami edarkan sekarang.

SF Protect & Perfect Day Cream : NOT130604475

Kenapa packaging yg KKM check tak sama dengan kami edarkan sekarang? Ok, korang kena tahu yang KKM bukannya pergi kilang SF Beauty and amik sampel kat situ. No No No..!! Ada orang komplen mengatakan mukanya jadi teruk guna SF Protect & Perfect Day Cream. KKM dapat sampel dari orang yang komplen tu. Without knowing ianya original or tiruan. So, kalau korang ada dengki ngan sape-sape boleh la guna teknik ni...kann.....??

Disini kami bukanlah mahu menegakkan benang yang basah. Kami tak blame sape-sape.. Just sharing the info..  SF beauty memang dah buktikan yang product kami pernah diciplak. Baca di Sini untuk kes tersebut. Kami juga tidak mahu bertegang leher dengan sesiapa.. Boleh guna ke tak boleh guna ke... Korang baca, fikir dan nilai sendiri...


Buat masa sekarang, kami akan stop penjualan SF Beauty.. Kami tahu ramai dealer/customer yang kecewa sebab dah serasi dan dah lama guna SF Beauty.. Harap bersabar yer... Brand New SF Beauty akan berada dipasaran. Bukan dalam masa terdekat. Tapi nantikan.. !!!

Kami akan lebih berwaspada dan lebih control dari segi penjualan selepas ini. Tidak mahu pisang berbuah dua kali.. Insyaa Allah..



5 comments:

  1. Salam...sy agak terkejut dgr berita psl SF Beauty ni ditarik balik...Dah serasi dgn muka since 2012.kalau dihentikan penjualan, tak tau la nak pakai produk ape pulak. Semoga SF terus sukses ya!

    ReplyDelete
  2. Saya telah mgunakan hmpir setahun lbh..fn agak terkejut juga denngan knyatan dr kkm...tp saya percaya dgn produk ni dn masih meneruskan pemakaian sabun dn krim hngga hari ni

    ReplyDelete