Perubahan






Assalamualaikum semua...ni ada tambahan maklumat untuk pengguna semua. Kitorang dah dapat permission dari empuya diri iaitu Ayu Shuhada kerana membenarkan kami mempamerkan gambar testimoni beliau. Semoga gambar ini dapat meyakinkan pengguna yang kurang yakin dengan SF Beauty ni.



 Gambar kat atas ni untuk mereka yang mempunyai jeragat yang degil. Selepas guna produk ni, jadi malap2 sikit jeragat yang degil tu kan? Lama kelamaan, ia akan hilang..


Ini pula kesan parut. Kesan parut baru atau lama, besar atau kecil, banyak atau sedikit juga mampu dilenyapkan dari muka anda. 

Gambar ini pula menunjukkan kulit semakin putih. Dengan menggunakan produk ini, muka anda semakin cerah berseri. Tak perlu solekan yang tebal.



Kulit menjadi lebih cerah dan bersih. Tiada lagi bendasing yang menghiasi ruang wajah.


Produk ini tidak mengira jantina. Kesannya juga mampu dilihat pada wajah lelaki. Masalah parut jerawat yang menyebabkan muka berlubang mampu diatasi dengan menggunakan produk ini.



Produk ini sesuai untuk semua lapisan masyarakat. Walaupon umur dah meingkat, tp parut yg lama bertandan mesti dihilangkan. SF Beauty la penawarnya.

Marilah kita mengikut jejak langkah mereka. Jangan jadikan alasan yang remeh sebagai penghalang anda menjadi cantik. Tiada lagi alasan "Sibuk bekerja", "Malas nak duduk depan cermin lama-lama", "Malas nak pakai banyak benda", dan macam-macam lagi.

Produk ini banyak membantu kita yang bekerja mahupun suri rumah yang sibuk menguruskan hal ehwal rumah. Malah anda yang tidak suka bersolek, telik muka lama-lama dan malas untuk pakai macam-macam juga mampu dibantu dengan SF Beauty.

SF Beauty hanya ada 3 langkah. Sabun, krim siang dan krim malam. Ringkas, cepat dan berhasil.

"Terima kasih kepada pengedar SF Beauty Ayu Shuhada kerana membenarkan kami menggunakan gambar testimoni beliau".

0 comments:

Post a Comment