Gifts to GIVE A WAY



Assalamualaikum...Selamat pagi...Bagus juga sebenarnya bangun pagi ni..Lebih bersemangat dan lebih segar untuk bekerja..Oleh kerana hari ni sampai awal di office, boleh la update apa yang patut. Ada GOOD news untuk semua dealer SF Beauty Subang. Hehehe.. Malu plak rasa..=)


Sebelum tu, minggu lepas SF Beauty Subang telah pun mengagihkan 500 keping Calendar SF Beauty Subang 2013. First time buat calendar. Terkecik plak. Minta maaf la ye kepada yang tak nampak tu.. Next time kena buat betul-betul.. Plan awal-awal.. Belajar dari kesilapan. Calendar SF Beauty Subang 2013 dah pun habis diagihkan. Kepada yang tak dapat, saya minta maaf banyak-banyak. Next year kita print lagi BANYAK dan lagi BESAR. InsyAllah... Hehehe...

Calendar SF Beauty Subang 2013

Ada sedikit cenderahati yang akan diposkan bersama order SF anda..HANGING CAR PERFUME !!! Ok tak? Hadiah yang tak seberapa ini sebagai tanda ucapan terima kasih kepada semua dealer yang telah membantu SF Beauty Subang untuk meningkatkan jualan setiap bulan. Alhamdulillah.. Sesungguhnya jasa korang tak dapat saya balas... Sobsobsob..sedih plak rasa di hati..

Hanging Car Perfume
18 February 2013 nanti genaplah setahun saya mengendalikan business SF Beauty ni. Alhamdulillah.. Semuanya dipermudahkan. Allah telah menganugerahkan saya dealer-dealer yang sangat memahami dan tidak cerewet. Mudah bertolak ansur dan sentiasa cool gituuu...Korang memang terbaekkkk...THE BEST DEALER EVER!!!


Alhamdulillah...syukur kepada Allah swt yang memberkati dan memudahkan laluan saya dalam business ini. Sesungguhnya rezeki itu datang dari Allah. Kalau kita berusaha macam mana sekalipun, tapi DIA tidak izinkan, maka semuanya tidak akan terjadi. Semoga apa yang hamba Mu ini lakukan sentiasa mendapat keredhaan dan keberkatan dari Mu..

Wassalam..

3 comments:

  1. Waaa best2..tak sabo nak dptkn Gift nih..gerenti wangi bau kete akak pahni hahaa.

    p/s:hurmmm..ade sesapa nk order SF beauty ngn sy tak.nt bleh sy dpt adiah dr wani..ngeh3x

    ReplyDelete
  2. Dealer je tau..dropship xdapat sebab ada 100 pcs jerr...dealer pun sape cepat dia dapat...hehehehe....

    Ada yang nak dua, xbleh tau..satu sorang je tau..=)

    ReplyDelete
  3. tihihi..suka3! saya dapat dua2 skali.just nak share dengan dealer2 wani, saya bagi bekas plastik comel kat customer yang beli 1 set lengkap supaya diorang mudah nak letak sabun yang dah dipotong. btw, cantik je kalendar tu wani :)

    ReplyDelete