SF Beauty tukar nama !!!!

Assalamualaikum......

Hai koranggg....Ada sedikit info yang tertinggal untuk diberitahu..Mesti korang terkejutkan tengok tajuk kan?? Nak tahu apa information yang tertinggal..? Jom baca...

Macam ni ceritanya, dulu SF Beauty bermaksud Significant Finding. Sekarang SF Beauty bermaksud Special Foundation. Actually xde la byk effect sebab ianya memang dikenali dengan SF Beauty..Nama panjangnya hanya pada packaging.



So, bukannya SF beauty tu tukar nama jadi ABB ke..SCE ke..tak ye kawan-kawan..Hanya Significant Finding tu kita jadikan Special Foundation. Kenapa? Maybe nak elak kekeliruan kot..  Yelaaa.."Significant" dah banyak sekarang kot..Tak nak customer terkeliru..=)

12 comments:

  1. salam..berapa harga untuk satu set trial?

    ReplyDelete
  2. Tihah..contact saya ye 0192407729-Wani...=)

    ReplyDelete
  3. saya nak tanya knp dekat kotak sy,dia ada tulis sf beauty sinar kejelitaan??tak ada plak tulis special foundation..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Aenyz Taurus...Terima kasih kerana bertanya...saya belum dah update latest gambar..tp sy tak highlight kan nama Sinar Kejelitaan tu...nanti saya update lagi...Special foundation tu masa packaging mula2 keluar dulu..sekarang dah guna Sinar Kejelitaan..

      Delete
  4. macam mana nak beza kan yang ori dengan yang fake ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. susah nak bezakan sebab diorang tiru betul2...copy sekali kita punya kotak/packaging...saya sarankan cust kenalilah dengan siapa anda beli...kebiasaannya stokis ada blog atau facebook utk diorang inform pape..

      Delete
  5. Macam mana nak order ye? Harga termasuk sekali postage ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh contact Wani - 0192407729 untuk order yer..

      Delete
  6. saya hanya memakai sabun vitamin c sf beauty saje..krim siang dan malam say lom mencuba..saya ada bertanya kepada kawan yg menggunakannya, mmg ia akan menggelupas dan mengalami kepedihan ke pada mula pemakaian...amik masa brape minggu yer bila dh mcm nih...

    ReplyDelete
  7. Bergantung kepada tindak balas kulit masing-masing.. Ada yang tak menggelupas..Kalau yang meggelupas tu sila stop dulu krim mlm.. Dah ok nanti baru guna balik krim mlm..

    ReplyDelete
  8. salam sis..sye nak tnye adakah sf beauty yg bekas kaca tu bukan orriii..tpy yg bekas plastik tu kew yg orrii...

    tolg sye sis,,sye pening..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya yang dalam bekas plastik sahaja yang original.. Tapi ingat sis, bekas plastik juga ade yg tak original..make sure sis kenal dengan siapa sis beli..

      Delete