SF Beauty Diharamkan

Assalamualaikum you all.. Dah lama tak update blog SF Beauty Subang ni. Sangat-sangat sorry. Masalah kesihatan membataskan kerja seharian. Anyway, korang mesti dah dengar or baca or tengok berita berkenaan SF Beauty dan produk lain. Di sini ingin saya war-warkan kepada semua… JANGAN MUDAH TERTIPU !!! Let me brief you all..

BERITA TV9 – NOV 2013 : RAMPASAN KOSMETIK PALSU 

Tajuk pun dah tau diorang buat rampasan besar-besaran untuk kosmetik yg palsu/cetak rompak. Bukan yang original. Kalau kita tgk botol krim sf beauty yang dirampas tu masih menggunakan sticker. Dah lama kita tak pakai sticker sebaliknya kita menggunakan teknik cop terus pada botol.. Saya sertakan sekali link berita TV9.


HARAKAH – NOV 2013 

Actually Harakah cuma nk bagitau korang yang sepanjang 2013 ni, kosmetik dengan no kkm yang tertera telah pun ditarik balik. Yang ni merupakan case 16 May 2013 yang lalu. Saya dah pun explained. Boleh klik pada link di bawah kepada yang belum baca lagi.


List yang dipaparkan oleh Harakah

BLOG/ FB PESAING SF - NOV 2013

Banyak blog dan pesaing SF Beauty mengambil peluang keemasan ini untuk mengulang tayang apa yang telah berlaku sebelum ni. So diorang post balik list ni. Ramai la dealer – dealer yang confuse. Bila customer tanya, diorang tak leh nk jawab. Kita sebagai penjual perlu peka untuk menjawab segala pertanyaan customer.

CEK NO KKM SF - 3 DEC 2013

SF Beauty menggunakan no KKM baru setelah no KKM lama ditarik balik oleh KKM. No KKM yang baru ni tak ada masalah. Tak percaya korang boleh cek sendiri. Saya nasihatkan kepada yang nak cek sendiri pastikan anda celik IT. Kalau tak jumpa jangan marah saya yer. Sebab saya cari jumpa. Hehehe.. Tak caya boleh refer gambar kat bawah ni. Ada date lagi.

1. Krim Malam : NOT130700027K

Krim Malam SF Beauty
 2. Krim Siang : NOT130604475K

Krim Siang SF Beauty

Harap kepada yang dok menghentam tu, udah-udah la yer.. Siap cakap saya tipu lagi. Saya takkan jual kalau produk ni merbahaya. Apa yang saya boleh bagitau saya yakin 95% produk ni tidak merbahaya. Kenapa 95%? Ni bukan produk yang saya keluarkan sendiri. So saya tak boleh letak 100%. Saya dapat info daripada owner dan website KKM. Saya sampaikan kepada pengguna.

Harap info ni berguna dan boleh membantu anda membuat pilihan. Kami tidak memaksa anda menggunakan produk SF Beauty. Anda berhak memilih. Peace.....Wassalam.... =)

Luv,


SF Beauty Subang

0 comments:

Post a Comment