Beg Kaler-kaler Bergaya

Assalamualaikum semua...

Mula-mula nk inform you all, Bedak Tanaka dah pun out of stock dan tak dapat di restock atas beberapa sebab tertentu. Kami dengan ini menggugurkan page Bedak Tanaka dari Blog SF Beauty Subang. Terima kasih kepada semua yang menjadi pengguna Bedak Tanaka under SF Beauty Subang. Saya pun sangat suka menggunakannya. Wangi sangat rasa macam nak gigit. Hehehhe...

Anyway, kami dah pun menggantikan page Bedak Tanaka dengan page Beg Kaler Bergaya. Stock untuk Beg Bergaya pun tak banyak sebab kitorang just tolong jual. Ada 20 pcs semuanya. Beg ni berharga RM30 untuk yang bukan cust SF Beauty Subang. Tapi kalau cust SF Beauty Subang, ada less RM5 menjadikan total RM25 sahaja. Free Postage to Semenangjung. RM10 postage to Sabah dan Sarawak.

Boleh tengok gambar di bawah ni. Corak dan colour ini sahaja yang available. Lawa la u all.. Cute sangat. Nak bagi hadiah untuk GF ke, kakak ke, adik ke, mak yang berjiwa muda ke...pun boleh. Kita boleh terus post kepada penerima.


Still Available
Still Available


Still Available

Still Available

 Kalau nak order, boleh sms/wassapp/viber/wechat/line ke hp saya 0192407729 - Wani. Nyatakan berkenan yang mana. Then kita bagi info untuk buat payment. Kalau buat payment sebelum 1.30pm setiap hari, boleh pos laju pada hari yang sama kecuali hari sabtu dan ahad.

Thank you all..



0 comments:

Post a Comment