SF Krim Siang

Krim Siang merupakan product SF yg paling lariss.. Ade sesetengah customer mintak buat botol besar untuk krim siang.. Memang ramai yg suka guna krim siang SF ni.. Banyak sangat manfaatnye.. dengan izin-Nya jeragat kat muka boleh hilang..pori2 yg besar juga boleh dikecilkan...parut-parut jerawat juga boleh dipudarkan sebelum terus lenyap dari pandangan mata..


Sesetengah kulit muka xperlu guna foundation dah.. Hanya memadai dengan krim siang.. Mampu menjadikan sesetngah kulit flawless.. Ada customer yang hanya guna krim siang sahaja.. maksudnya diorang tak guna krim malam.. Bila diorang nak beli, diorang beli sabun dan 2 krim siang.. Haaa.. sampai macam tu kan..

Saya sendiri pun suka guna krim siang.. Ada masanya saya tak guna foundation dah.. Saya sapu krim siang je pastu gi office.. Jangan sapu tebal-tebal tau.. Nanti berminyak plak.. Sapu nipis-nipis je.. InsyAllah memadai.. 

Ada customer pernah bagitau, dia guna krim siang untuk hilangkan jeragat di muka. Dia sapu lebih skett krim siang dekat kawasan jeragat tu. Alhamdulillah hilang.. Kalau ada masalah yang sama, boleh cuba..

0 comments:

Post a Comment