Brochure SF Beauty


Assalamualaikum semua..ada masa plak hari ni nak siapkan brochure ni..2 minggu dah terbantut.. Finally siap jugak..Nak kata lawa tu tak la. Tapi insyAllah maklumat didalamnya lengkap. Brochure ni boleh dijadikan panduan ringkas untuk menjawab soalan basic dari pengguna SF Beauty.

Terima kasih kepada dealer-dealer yang sanggup menunggu saya menyiapkan brochure ini. Dorongan mereka juga sangat penting. Kalau tak, tak jadi brochure ni. Minta maaf diatas segala kekurangan. Saya dah siapkan satu field utk dealer isi nama dan phone number. Memudahkan pengguna utk mendapat contact number anda.

Ni batch pertama la kiranya. In future kalau ada extra information, boleh buat brochure depan belakang plak. Dealer saya yang beli 5 ke atas dapat free 5 keping brochure SF Beauty. Nak lebih boleh order dengan saya. Saya akan pos laju.

Ciri-ciri brochure Sf Beauty ini adalah:

  • 105 gsm
  • Art paper
  • size A4 
  • Full Colour
Harga untuk brochure SF Beauty ini:
  • below 100 pcs - 45 sen/pc
  •  100 pcs and above - 40 sen/pc

0 comments:

Post a Comment