Ulang Tahun SF Beauty Subang





Assalamualaikum..

Hai korang semua.. Korang tu maksudnya koranglah.. Hehehe.. Anyway, di bulan February ni kami ingin berkongsi kegembiraan menyambut ulang tahun ke 2 SF Beauty Subang. Heppy besday SF Beauty Subang...Hehehe..

Sempen Besday SF Beauty Subang ke 2 ini, kami akan mengagihkan gifts kepada semua customer dan dealer kami. Semua layak ke? Apa gifts tersebut? Mesti tu soalan cepu emas yang akan korang tanya pada diri korang kan? Yang pasti, sorang dapat satu jer tau....

Customer yang membuat pembelian sekurang-kurangnya 1 set tak kira sama ada Set Besar mahupun Set Trial layak menerima Gifts Bag Small..

Dropshipper yang membuat penghantaran ke alamat sendiri juga layak menerima Gifts Bag Small ini. Tapi pembelian mestilah sekurang-kurangnya 1 Set Besar atau Trial Set..

Gifts Bag Small

Dealer yang membuat pembelian 5 set ke atas dengan bayaran RM350 dan ke atas pula layak menerima Gifts Bag Big. Dealer yang membuat pembelian 10 set ke atas juga layak menerima Gifts Bag Big.



Gifts Bag Big


Gifts Bag Big

 Dealer yang tidak layak menerima Gifts Bag Big akan menerima Gifts Bag Small dengan syarat, pembelian sekurang-kurangnya 1 Set Besar atau Trial Set.


Gifts Bag Small

Hopefully korang paham la kan..Kalau tak paham, korang buat-buat je paham yer...Hohohoho.. Kita start distribute gifts ni pada 10 February 2014. So semestinya dah ada yang dapat. Hanya 50 cust/dealer/dropshipper terawal sahaja yang akan menerima Gifts Bag Small. Manakala hanya 20 orang dealer terawal sahaja yang akan menerima Gifts Big Bag. Pat Pat Nye Nye, Sape Cepat Dia Punye. 



Mula distribute on 10 Feb 2014

Mula distribute on 10 Feb 2014

 Luv..

4 comments:

  1. wow.... simen mozek baru tue... hhehehe ops.. kuar tajuk pulak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tepat sekali..jangan la gegey ko orang lain..hohohoho

      Delete
  2. yeayyy akak dh dpt smlm..wat beg brg mekap best2..hehee.tq wani

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah kak.. Ada 35 small bag lagi yang tinggal..dan 13 big bag jer lagi yang tinggal..cepat2...hehehe

      Delete